در حال حاضر 75 هزار عضو هیئت علمی به 5 میلیون دانشجو در سراسر کشور خدمات علمی ارائه می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سومین نشست مجمع عمومی شورای تأمین منابع علمی کشورافزود: در حال حاضر 75 هزار عضو هیئت علمی به 5 میلیون دانشجو در سراسر کشور خدمات علمی ارائه می‌کنند. جلال بختیاری گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با دارا بودن 480 عضو هیئت علمی و قریب به 10هزار دانشجو، یکی از بنیه‌های علمی در سطح کشور محسوب می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این نشست با بیان این که 46 درصد از دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا مشغول تحصیل هستند، گفت: تمام زمینه‌های فنی و مهندسی در این دانشگاه وجود دارد و با وجود 8 پژوهشکده و 6 قطب علمی، 8 نشریه علمی و پژوهشی نیز در این دانشگاه منتشر می‌شود.

سید مهدی ابطحی با اشاره به جایگاه برجسته این دانشگاه در رتبه‌بندی‌های مختلف جهانی؛ فعالیت 42 شرکت دانش بنیان و 14 واحد فناور در مرکز نوآوری و همچنین وجود کمترین مقاله های چاپ شده در نشریه های نامعتبر را نشان دهنده وضعیت خوب دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه تجاری سازی فناوری و تبدیل علم به ثروت دانست.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.