اصفهان؛

حضور 2 تیم اصفهانی در لیگ دوچرخه‌سواری سرعت جوانان

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و هیأت دوچرخه‌سواری شاهین‌شهر در لیگ دوچرخه‌سواری سرعت جوانان کشور شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیوان لیمویی اظهار کرد: دومین و آخرین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری سرعت جوانان به مدت دو روز در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها فولاد مبارکه سپاهان و تیم هیأت دوچرخه‌سواری شاهین‌شهر به عنوان دو نماینده استان اصفهان حضور داشتند که در پایان تیم سپاهان به رتبه چهارم رسید و تیم شاهین‌شهر در رده هفتمی ایستاد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان تصریح کرد: رکابزن ملی‌پوش اصفهانی به دلیل حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا، تیم سپاهان را در مرحله نخست مسابقات لیگ سرعت جوانان کشور همراهی نکرده بود و تیم سپاهان به همین دلیل نتوانست امتیازات لازم را برای روی سکو رفتن به دست بیاورد.

وی تصریح کرد: در پایان مسابقات لیگ سرعت جوانان که با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد، تیم‌های کاشی پرسپولیس یزد و پتروشیمی تبریز و آرمان ورزش اردکان رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

لیمویی با اشاره به برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان اصفهان یادآور شد: این مسابقات که حکم رقابت‌های انتخابی تیم استان به منظور  شناخت نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور نیشابور را داشت، به میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در جاده اختصاصی نیروگاه شهید منتظری در رشته استقامت 50 کیلومتر جاده برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات، مهدی بیدرام از شاهین‌شهر، محمدحسین رئیسی از مبارکه، بهزاد نخجوان از اصفهان، آرش فیضی از شاهین‌شهر و محمدعارف کریمیان از شاهین‌شهر رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار