رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ازهمکاری این مرکز علمی برای حضور در سرمایه گذاری طرح های اقتصاد مقاومتی کرمان خبرداد.

تفاهم دانشگاه آزاد واستانداری کرمان بررفع محرومیتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دکتر حمید میرزاده در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با استانداری کرمان گفت: استان کرمان عصاره ایران است و امکان سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های مردم در همه زمینه‌ها فراهم است.

وی  اظهار کرد: بکارگیری مجموعه امکانات کشور برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان کرمان از ویژگی‌های استاندار کرمان است و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند طرح‌های بزرگی برای توسعه استان کرمان انجام دهد و الگوی موفق استاندار کرمان را برای کل کشور پیاده کند.

علیرضا رزم‌حسینی،‌ استاندار کرمان نیز در این نشست بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: حرکت بر اساس منویات مقام معظم رهبری و ابلاغیه ریاست جمهور در خط اقتصاد مقاومتی امری ضروری است که در استان کرمان با جدیت دنبال می‌شود.

وی، استفاده از ظرفیت مردمی و ثروت‌های خرد در توسعه مناطق را ضروری دانست.

رزم‌حسینی تصریح کرد: هدف در اقتصاد مقاومتی توانمندسازی مردم است و دولت حمایت حداکثری ازتفاهم‌نامه‌های اقتصاد مقاومتی را انجام می‌دهد. بر این اساس با ورود شرکت‌های توانمند به عرصه پیشرفت استان و با الگوی موفق قلعه گنج که منجر به توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ارتقای امنیتی و رفع فقر در این منطقه شده، استان کرمان به سمت اهداف بلند انقلاب اسلامی مبنی بر محرومیت زدایی از مناطق مختلف پیشتازانه به پیش می‌رود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار