برگزاری تظاهرات در محکومیت جنایات آل‌سعود در فاجعه منا امروز پس از مراسم نماز جمعه با حواشی‌ای همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سال پیش در چنین ایامی بود که فاجعه منا، دل میلیون ها نفر از آزاده خواهان جهان را به درد آورد. حادثه ای دلخراش و تاسف برانگیز که به شهادت هزاران نفر از امت اسلام منجر شد. 

مردم مسلمان ایران اسلامی امروز 19شهریور، پس از اقامه نماز جمعه، بعدازظهر آدینه خود را به انزجار از جنایات شجره خبیثه ملعونه اختصاص دادند و با حضور پر شور خود در راهپیمایی نشان دادند فاجعه منا مسئله پاک نشدنی در اذهان مسلمانان است.

ساعت یک ربع به یک؛ خیابان انقلاب اسلامی بسته شد و به جز چند خودرو که مرتبط با مراسم راهپیمایی بودند، از ورود دیگر خودروها به محدوده خیابان انقلاب از مقابل دانشگاه تهران تا خیابان فلسطین جلوگیری می‌شد. 

از جدل‌های انتخاباتی تا داش مشتی‌هایی که وزیر را به خنده انداختند

پوسترهای مرتبط با راهپیمایی و با موضوعیت جنایات رژیم آل سعود و فاجعه منا در سراسر خیابان انقلاب نصب شده بود.

در حالی که صدای آیت الله احمد جنتی به عنوان خطیب نماز جمعه در خیابان انقلاب به گوش می رسید، چیت چیان وزیر نیرو از ضلع غربی خیابان انقلاب، روبه روی دانشگاه تهران، مقابل دیدگان ظاهر شد. مردم بلافاصله با دیدن وی، دورش جمع شدند و مشکلات خود را با وزیر مطرح کردند. یکی از حاضران با لحنی تند و پشت سر هم گفت: اختلاس ها چی شد؟ اختلاس چی شد؟ چیت چیان هم در پاسخ گفت: همه ما نوکر مردم هستیم. چیت چیان از درب اصلی دانشگاه، به جمع نمازگزاران پیوست. 

از جدل‌های انتخاباتی تا داش مشتی‌هایی که وزیر را به خنده انداختند+ تصاویر

ساعت 14بود که مراسم رسما آغاز شد. خیل عظیم جمعیت با پایان نماز، به خیابان انقلاب آمدند. فردی که در پرونده قضایی اش با مشکل روبه رو شده بود، با مشاهده مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، سوالاتش را یک به یک پرسید. در همین حال که پورمحمدی مشغول پاسخ به سوالات بود، با دیدن "داش مشتی ها" که تعدادشان به 20 نفر می رسید و شعار مرگ بر اسرائیل سر می دادند، ناخودآگاه به خنده افتاد. 

شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سقوط، در فضا طنین انداز شده بود. 

صندوق های صدقات و کمک به مردم یمن، در حاشیه مراسم خودنمایی می کرد.


از جدل‌های انتخاباتی تا داش مشتی‌هایی که وزیر را به خنده انداختند


بازار توزیع نشریات انقلابی داغ بود. رو به روی دانشگاه تهران، نشریات عبرت های عاشورایی و حیات طیبه میان مردم توزیع می شد. مردم استقبال خوبی از جریده های توزیعی نشان می دادند.

از جدل‌های انتخاباتی تا داش مشتی‌هایی که وزیر را به خنده انداختند+ تصاویر

از جدل‌های انتخاباتی تا داش مشتی‌هایی که وزیر را به خنده انداختند

در غرفه ای که نشریه عبرت های عاشورایی در آن توزیع می شد، لوح های فشرده که روی آن تصویر محمود احمدی نژاد خورده بود، به فروش می رسید. همین باعث شد تا جدل های انتخاباتی میان مردمی که آنجا سرک می کشیدند، دربگیرد. فرد بلند قامتی که به نظر می رسید مسئول غرفه است با صدای نه چندان آرام به طرف مقابل خود می گفت: من نمیگم از احمدی نژاد بهتر وجود نداره اما از بین روحانی و احمدی نژاد باید به احمدی نژاد رای بدهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
آخربحثت تبلیغاتی بود دوست عزیز
Japan
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
احمدی نژاد مرد بود
آخرین اخبار