شهردار اصفهان گفت: مهر بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود در فاجعه خونین و منا بر پیشانی آنها خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد در حاشیه دیدار با خالق اثر هنری فاجعه منا با اشاره به اینکه شیعه و سنی در کنار یکدیگر هم گام و یکصدا هستند گفت: متاسفانه امروز در عربستان حاکمانی در حال حکم رانی هستند که عروسک و بازیچه آمریکا و رژیم صهیونیست بشمار می روند.
وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی امروز در سراسر کشور بیان داشت: بدون شک مردم اصفهان نیز در کنار سایر مردم ایران اسلامی حضوری حماسی و گسترده در تظاهرات محکومیت جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم خواهند داشت و «مرگ آل‌سعود و آل‌خلیفه» را فریاد خواهند زد.
شهردار اصفهان بیان داشت: حضور مردم اصفهان در این راهپیمایی در واقع به نوعی ابراز همدردی با عزاداران فاجعه منا نیز تلفی می شود.
جمالی نژاد گفت: این امر پسندیده نیست که یک حکومت که البته خود را مسمان می خواند به دنبال آن باشد که میان شیعه و سنی تفرقه افکنی کند و از سوی دیگر بی تدبیری خود را به دیگران پیوند دهد.
شهردار اصفهان بیان داشت: عربستان باید بداند فاجعه منا امری فراموش شدنی نیست و ملت ایران امسال با وجودی که در مراسم حج شرکت نکرده است اما در کنار خانواده شهدای فاجعه منا و مکه محکومیت بی تدبیری آل سعود را دوباره گوشزد می کند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.