تیم فوتبال بانوان آینده سازان اصفهان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهام فرهمند بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در خصوص شرایط خود و تیمش برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان، گفت: از فصل پیش تا الان صحبت هایی بود تا تبم فوتبال آینده سازان اصفهان را به دلیل مشکلات مالی منحل کنند.
وی ادامه داد: من و سایر بازیکنان تیم به همراه آقای موحدی مدیرعامل تیم به دیدار رئیس هیات فوتبال استان اصفهان رفتیم و نشستی با ایشان برای مشخص کردن وضعیت تیم و اینکه آیا امسال تیم آینده سازان در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت خواهد کرد یا خیر، برگزار کردیم. در این نشست، آقای هراتبان گفتند: بسیار عالی است که استان اصفهان نماینده شایسته و مقتدری همچون آینده ساران را در لیگ برتر فوتبال بانوان دارد و ما سعی می کنیم تا جایی که بتوانیم به تیم آینده سازان برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کمک کنیم.
فرهمند افزود: مسئولان تیم تا فردا مبلغ 10 میلیون تومان به حساب فدراسیون فوتبال واریز خواهند کرد تا در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان به میدان برویم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان اصفهان، در خصوص شرایط قراردادش با این تیم هم گفت: من هنوز کلی از قراردادم از فصل قبل مانده که دریافت نکردم. من در حال حاضر قراردادم به اتمام رسیده و بازیکن آزاد هستم و قراردادم را هم هنوز تمدید نکردند. اولویت من حضور در اصفهان و تیم آینده سازان است.

الهام فرهمند در پایان گفت: به ما اعلام کردند لیگ برتر فوتبال بانوان 2 مهر آغاز خواهد شد، ولی فکر می کنم این چنین نباشد و شاهد تاخیر آغاز این رقابت ها باشیم.

لازم به ذکر است، الهام فرهمند فصل قبل در لیگ بانوان گل زیبایی به تبم فوتبال شهرداری بم زد، که سومین گل برتر ماه از نگاه مردم انتخاب شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.