بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: انگلیس تیم خیلی خوبی بود و ما در دفاع ضعیف عمل کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛امید هادی اظهر پس از شکست ایران مقابل انگلیس در رقابت های بسکتبال با ویلچر ریو 2016 بیان کرد: بازی خوبی بود و حریف خیلی خوب بازی کرد. تفاوتی نداشت که توپ دست کدام بازیکن شان باشد چون همه شوت های خوبي می زدند. ما در دفاع ضعیف و بد بودیم و نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. انشاءالله در بازی های بعد جبران می کنیم.

وی افزود: در ابتدا کمی بازی را شل گرفتیم و بعد هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم و در واقع نمی شد جبران کرد. انگلیسی ها اردوها و کمپ های خیلی خوبی داشته اند و ما تنها دو مسابقه تدارکاتی مقابل هلند و ترکیه داشته ايم. این بازی دوم مان بود و هنوز خودمان را پیدا نکرده ایم. 

امید هادی اظهر درخصوص سومین بازی ایران که مقابل آمریکا است، گفت: آمریکا تیم فوق العاده است. آنها تیم دوم جهان هستند و تمام سعی مان را می کنیم که بازی را ببریم. امیدوارم روز خوب مان باشد و شوت هایمان گل شود. 

امتيازاورترين بازیکن ایران مقابل انگلیس که موفق شد 22 امتیاز براي تیم کسب کند، درخصوص عملکرد خودش اظهار داشت: بازی کاملم را انجام ندادم و 40،50 درصد بازی خودم را توانستم ارائه کنم. انگلیس واقعا تیم قوی و خوبی بود و بازیکنان ما را کاملا آنالیز کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار