مراسم برائت از مشرکین روز یکشنبه مصادف با روز عرفه با حضور شهدای گمنام دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در نخستین سالگرد فاجعه منا، مراسم برائت از مشرکین و قرائت دعای عرفه با حضور پیکرهای مطهر 4 شهید گمنام تازه تفحص شده در گیلان برگزار می شود.

رسول جلایی با بیان اینکه این مراسم با حضور شهدای گمنام سال های دفاع مقدس در 4 نقطه از گیلان برپا می شود، افزود: مراسم برائت از مشرکین و قرائت دعای عرفه در شهرهای لنگرود، رشت، فومن و انزلی با حضور این مهمانان ویژه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: این 4 شهید والامقام از شهیدان تازه تفحص شده ‌ای هستند که به ‌تازگی به کشور بازگشته و هنوز شناسایی نشده‌ اند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان افزود: پیکرهای مطهر شهدای گمنام ظهر روز یکشنبه 21 شهریور ماه وارد استان می شود و بعد از حضور در مراسم برائت از مشرکین و پایان قرائت دعای عرفه به معراج شهدای تهران منتقل می شود.

فاجعه منا در دوم مهر سال 1394 همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در شهر مکه رخ داد که بیش از 460 نفر از حجاج ایرانی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.