رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: نداشتن استراتژی مشخص بزرگترین چالش توسعه مناطق ویژه اقتصادی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کیوان کاشفی اظهار کرد: امروزه صرفا داشتن منطقه ویژه و یا حتی مناطق آزاد اقتصادی مزیت محسوب نمی‌شود، زیرا تعداد این مناطق در کشور زیاد بوده و همچنان در حال افزایش است.


وی ادامه داد: مسئولین هر منطقه ویژه اقتصادی با بهره گیری از کارشناسان مجرب باید استراتژی خاص بر اساس پتانسیل های منطقه برای توسعه و رونق این مناطق تدوین و تصویب کنند.

کاشفی وضعیت منطقه ویژه زاگرس را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این منطقه به واسطه مالکیت 100 درصدی خصوصی و موقعیت مناسب، آینده درخشانی خواهد داشت

وی با اشاره به استقبال خوب سرمایه گذاران برای خرید زمین و احداث واحدهای تولیدی در این منطقه، گفت: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز بزودی شاهد توسعه این منطقه در فاز دوم باشیم.

رئیس اتاق کرمانشاه در مورد منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین نیز گفت: تبدیل این منطقه به منطقه آزاد تجاری به همت مسئولین استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی موجب تسریع در توسعه این منطقه می‌گردد.


عضو هیات رئیسه اتاق ایران همچنین عدم ارتباط مستمر نمایندگان و اتاق را یکی از عوامل مهم انتقال اطلاعات نادرست دانست و از برگزاری نشست‌های فصلی مستمر با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سفر کمیسیون های تخصصی مجلس به استان با دعوت اتاق خبر داد.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.