معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان کرمانی در مسابقات کشوری 41 مدالطلا، نقره و برنز را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ماشاء الله میرزا حسینی افزود: دانش آموزان استان با کسب هشت مدال طلا،هشت مدال نقره و25 مدال برنز در مسابقات کشوری تابستان 95 خوش درخشیدند.

وی از کسب 43 مدالطللا، نقره و برنز توسط دانش آموزان با نیاز های ویژه استان در مسابقات کشوری تابستان 95نیز خبر داد.

میرزا حسینی به کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز توسط دانش آموزان پسر استان در مسابقات دو ومیدانی اشاره و خاطر نشان کرد: دانش آموزان دختر استان نیز در رشته دو ومیدانی یک مدال نقره و یک مدال نقره را کسب کرده اند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان پسر دوره های ابتدایی و متوسطه دوره اول هم در مسابقات شنا یک مدال طلا، دو مدال نقره و چهار مدال برنز را از آن خود کردند.

ماشاء الله میرزا حسینی به کسب یک مدال نقره و برنز رشته تنیس روی میز توسط دانش آموزان دختر استان نیز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان پسر کرمانی اعزامی به مسابقات دو ومیدانی نیز سه گردن آویز برنز این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

وی از کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره رشته ژیمناستیک توسط دانش آموزان پسر کرمانی نیز خبر داد و افزود: دانش آموزان دختر استان هم دو مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال نقره رشته ژیمناستیک را کسب کردند.

میرزا حسینی گفت: تیم فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان نیز به مقام سومی این مسابقات دست یافت و دانش آموزان عضو این تیم به گردن آموز برنز این دوره از مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار