وزیرصنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:‌ امسال هفت هزار واحد تولیدی در کشور با دریافت تسهیلات بانکی به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدرضا نعمت زاده در آیین بهره برداری از یک شرکت تولیدی و صنعتی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان این ماه بقیه واحدهای مشکل دار نیز بتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند افزود: کمک خواهیم کرد تا واحدهایی که مشکل مالی دارند، تسهیلات را دریافت کرده و به چرخه تولید برگردند.

نعمت زاده با بیان اینکه کشور ما با توجه به شرایط جغرافیایی مزیت های فراوانی در حوزه حمل و نقل دارد و می توان از این مزیت ها به نحو احسن استفاده کرد اضافه کرد: به یقین آذربایجان غربی می تواند به یکی از محورهای تولید محصولات صنعتی حوزه حمل و نقل در کشور تبدیل شود چون پتانسیل خیلی دارد و باید تلاش کنیم تا با استفاده از این پتانسیل، استان را به جایگاه خود برسانیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: به دلیل موقعیت جغرافیایی کشور ما امکانات ترانزیت فراوان در جهت حمل و نقل وجود دارد و راه پیشرفت را برای کشور و استان‌های مرزی هموار می‌سازد.

وی یاد آور شد: سال گذشته در آذربایجان شرقی اهمیت موضوع حمل و نقل را در مورد اتوبوس‌ها مطرح کردیم و این ارتباط در استان آذربایجان غربی نیز صدق می‌کند و استفاده عمومی و بین‌المللی در حمل و نقل با کشورها دیگر اتفاق خوبی است.

با راه اندازی این واحد تولیدی و صنعتی بیش از ۲۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.