ایرج نوذری در اینستاگرامش با انتشار متنی زیبا از رابطه ها سخن گفت.

 به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج نوذری بازیگر مجموعه "کلانتر" در اینستاگرامش با انتشار جمله ای زیبا نوشت: 
"بچه ها هرگز مادرشان را زشت نمی دانند. سگ ها اصلا به صاحبان فقیرشان واق واق نمی کنند. اسکیموها از سرمای آلاسکا بدشان نمی آید.
اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشید ، آنها را زیبا خواهید یافت ، زیرا "حس زیبادیدن" همان عشق است… برای هزارمین بار می گویم که رابطه ها را باید ساخت! هیچ رابطه ای خود به خود خوب نیست، هیچ رابطه ای خود به خود زنده نمی ماند! 
گلدان را بی آب دادن اگر رها کنید می میرد، رابطه ها را به امید زمان رها کنید می میرند! رابطه هایتان را به امان خدا و زمان رها نکنید! زمان دشمن سرسخت رابطه هاست. رابطه ها گلدان مصنوعی نیستند که تا ابد لبخند زنان و صاف صاف باقی بمانند... رابطه ها جان دارند و جاندار ها می میرند! 
برای هزارمین بار می گویم که رابطه ها را اگر هر روز نوازش نکنید بی شک می میرند!... نگذارید که این گلدان ها هی بمیرند و هی بروید گلدان تازه ای بخرید!... کشتن اینهمه گلدان منجر به پیدا کردنِ گلدانی جادویی که خود به خود تا ابد زنده بماند نمی شود!!!..."


متنی زیبا و آموزنده در اینستاگرام ایرج نوذری



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار