معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید جامعه را از تبعات رکود تورمی نجات داد و هم اکنون شاهد رشد خوبی در عرصه های اقتصادی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد حسینی در جلسه شورای اداری گناباد افزود: اگر فردی مانند دکتر روحانی با برخورداری از وزرای نخبه سکان قوه اجرایی کشور را در دست نمی گرفت و سیاستهای مدبرانه دولت تدبیر و امید نمی بود، رکود تورمی و اقتصادی جامعه را مستاصل کرده بود.

وی اظهار کرد: در شرایطی که شاهد افراط و تفریط در بخشهای مختلف بودیم ، دکتر روحانی با نگاه اعتدالی و تدبیر و امید وارد عرصه شد و در نتیجه سیاستهای دولت یازدهم شرایط برای وفاق و همدلی و وحدت در جامعه بیش از پیش فراهم شد و مهمترین ثمره این سیاستها رسیدن به ثبات اقتصادی در شرایط ضعف اقتصادی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: افراط و تفریط موجب ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه می شود و با خردورزی و روحیه اعتدالی در دولت تدبیر و امید شاهد توسعه و رونق اقتصادی بخشهای مختلف کشور هستیم که این موجب ایجاد امید و نشاط در مردم است.

حسینی افزود: کشور ما در رژیم منحوس پهلوی و دولتهای نهم و دهم از نظر درآمدهای نفتی به وضعیت خوبی دست یافت اما در رژیم پهلوی به دلیل وابستگی آن به کشورهای استکباری و در دولت های نهم و دهم به دلیل هیجان زدگی، شتاب زدگی، عجله گرایی و نبود تفکرات کارشناسی از این وضعیت پیش آمده برای توسعه و رونق اقتصادی جامعه بهره لازم گرفته نشد.

وی اظهار کرد: در ابتدای دولت یازدهم که تورم به دلیل سیاستهای بد اقتصادی به بیش از 40 درصد رسیده بود با سیاستهای کارآمد این دولت برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به کمتر از 9 درصد رسید و اینک شاهد رشد اقتصادی خوبی در جامعه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در نتیجه سیاست های صحیح و کارشناسی دولت نه تنها رشد منفی اقتصادی در کشور خنثی شد بلکه در سال جاری شاهد رشد مثبت اقتصادی هم هستیم که در پایان امسال این میزان به پنج درصد افزایش می یابد.

حسینی افزود: مسائل اجتماعی و فرهنگی زیربنای مسائل سیاسی و امنیتی است و ساماندهی اجتماعی جامعه ، موجب ساماندهی سایر بخشها می شود.

وی اظهار کرد: تقاضای ارتقای 27 روستای استان خراسان رضوی به شهر به وزارت کشور ارسال شده که یکی از آنها روستای بیلند گناباد است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.