اهواز؛

سال 1397؛ چهارخطه شدن مسیر اهواز-چذابه

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از چهارخطه شدن مسیر اهواز- چذابه و احداث پارکینگ یکصد هکتاری در این منطقه تا سال 1397 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر رحمانی اظهار کرد: جاده اهواز - سوسنگرد به طول 55 کیلومتر چهارخطه شده است و مسیر سوسنگرد به بستان و بستان به چذابه به طول 55 کیلومتر نیز در حال چهار خطه شدن است .

وی افزود: اعتبارمورد نیز برای این پروژه حدود یک هزار میلیارد ریال است که در زمان حاضر کار 20 کیلومتر روی زمین آغاز شده و امید می رود که در سال جاری بتوانیم مسیر را دو طرفه و در سال اینده تمامی مسیر را چهارخطه کنیم.

رحمانی بیان داشت: بی شک در بدترین شرایط ممکن تمامی مسیر اهواز تا چذابه تا 2 سال آینده چهارخطه خواهد شد و دیگر شاهد ترافیک سنگین در این منطقه در ایام اربعین نخواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اذعان کرد: همچنین درخصوص پارکینگ در پایانه مرزی چذابه نیز برنامه هایی در دستور کار قرار گرفته که قرار است در مساحت حدود یکصد هکتار یک پارکینگ احداث شود.

منوچهر رحمانی اظهار داشت: این پروژه باتوجه به زمان کوتاهی که تا اربعین باقی مانده است در سال جاری به صورت کامل اجرایی نشده و تنها 30 درصد آن را برای خوردوهای زائران آماده کنیم.

مرز چذابه در 110 کیلومتری غرب اهواز یکی از مسیرهای اصلی تردد زائران کربلای معلی است که در ایام اربعین مورد توجه زائران است و به همین دلیل طی سه سال گذشته اقدامات اساسی برای تعریض جاده یاد شده انجام گرفته و نیز در مرز چذابه پارکینگ های رو بازی برای زائران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.