مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از اهدای بسته نوشت ‌افزار ایرانی- اسلامی به دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرحی با عنوان "درامتداد خورشید" در آستانه آغازسال تحصیلی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد محمدزاده مقدم گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر تکریم محرومان و مستضعفان در بند سوم از حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی "به‌نشر" نیز هم‌زمان با ایام آغاز سال تحصیلی سال جاری طرح "در امتداد خورشید"را عملیاتی می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت‌های تحصیلی از محرومان افزود: همان‌طور که در این حکم آمده، خدمت به مجاوران و به‌ویژه مستمندان و مستضعفان وظیفه‌ی مهمی است که شایسته است به آن اهتمام ورزیده شود و از همین رو، انتشارات آستان قدس رضوی با ارائه تخفیف 50 درصدی در بسته‌های نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی را در نظر گرفته تا همشهریان نیکوکار با خرید این بسته‌های دارای تخفیف در این عمل خیر شرکت داشته باشند.

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) تصریح کرد: این بسته‌ها پس از جمع‌آوری با مشارکت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی به دست دانش‌آموزان محروم در مناطق شناسایی شده حاشیه شهر مشهد اعطاء خواهد شد.

محمدزاده ادامه داد: این بسته‌ها شامل کیف، یک جلد دفتر 80 برگ فنری، یک جلد دفتر نقاشی، تعدادی مداد، جامدادی با طرح سنتی، بسته مدادرنگی 12 رنگ، یک جلد دفتر 100 برگ، دو جلد دفتر 40 برگ، یک جلد دفترچه یادداشت، دو عدد خودکار به‌ همراه مدادپاک‌کن، مدادتراش و خط‌کش بوده که همگی در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی از تولیدات داخلی کشور محسوب می‌شوند و نیازهای اولیه دانش‌آموزان را برآورده خواهد ساخت.

این طرح تا 15 مهرماه ادامه داشته و علاقه‌مندان به مشارکت در این عمل خداپسندانه می‌توانند برای اطلاع از مشارکت خود و هرگونه سؤال دیگر به سامانه 30003209 پیامک ارسال کرده با از طریق تلگرام با شماره 09027652008 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.