رئیس هیئت تکواندوی خراسان شمالی انتخاب شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مجمع انتخابات رئیس هیئت تکواندوی خراسان شمالی با حضور محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون تکواندو برگزار و مهدی آریان به مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد

محمد احسنی فروز اولویت اصلی فدراسیون تکواندو را توسعه همگانی تکواندو و استفاده از ظرفیت حداکثری ورزشکاران در استانهای کم برخوردار عنوان کرد و گفت: رشته تکواندو از جمله رشته های است که نیازمند روحیه جنگندگی و فیزیک بدنی خاص است و جوانان خراسان شمالی ظرفیت لازم برای حضور در عرصه های مختلف این رشته را دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان نیز در این مجمع نبود خانه تخصصی تکواندو را از جمله موانع اصلی این رشته در استان عنوان کرد و از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان جهت تامین زمین مناسب برای ساخت این سالن خبر داد.

امین رشید لمیر ضمن اشاره به فعالیت 700 ورزشکار فعال تکواندو در استان گفت: علی رغم کمبودهای زیر ساختی این رشته، خراسان شمالی در بخش تکواندوی نمایشی جایگاه نخست مسابقات کشوری را به خود اختصاص داد که نشان از ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران استان در ورزشهای رزمی است.

این مجمع با رای گیری توسط اعضای حاضر در جلسه ادامه یافت و مهدی آریان که بیش از این به عنوان سرپرست هیئت تکواندو فعالیت داشت با کسب 17 رای از 17 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.