کلنگ ساخت مدرسه مشارکتی بانک آینده با حضور استاندار ایلام، مسئولان بانک آینده و جمعی از مدیران در شهر ایلام به زمین زده شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛عضو هیات مدیره و ناظر حوزه اعتبارات مرکزی بانک آینده اعلام کرد: 15 مردادماه امسال سومین سالگرد تاسیس این بانک بود که در جشن شهروندی این بانک با مشارکت کارکنان تصمیم به ساخت مدارس مشارکتی گرفته شد.

ناصر کریمی گفت: این بانک پس از برنامه ریزی ساخت هشت مدرسه را در هشت نقطه کشور در نظر گرفت که امروز و در آستانه عید سعید قربان عملیات ساخت آنها بصورت همزمان آغاز می شود.

وی افزود: بانک آینده برای ساخت هر مدرسه پنج میلیارد ریال و در مجموع 40 میلیارد ریال مشارکت می کند و پیش بینی می شود این مدارس سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرند.

وی از اهتمام جدی این بانک برای مشارکت و همراهی دولت در مسئولیت های اجتماعی خبر داد و تاکید کرد: بانک آینده علاوه بر ساخت در تجهیز این مدارس نیز مشارکت خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: این مدرسه ابتدایی شش کلاسه در زمینی به گستره یک هزار و 222 متر مربع احداث و در مجموع 16 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اتمام عملیات ساخت نیاز داشته که پنج میلیارد آن توسط بانک آینده تامین خواهد شد.

سعید هژبری اضافه کرد: این مدرسه در ضلع غربی شهر ایلام و در جوار مسکن مهر احداث شده که با بهره برداری از آن مشکل دسترسی ساکنان این منطقه به فضای آموزشی رفع می شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.