نوزدهمین جشنواره قصه گویی مرحله استانی ۲۷ تا ۲۹ مهرماه امسال در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های با شگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ مدیرکل مراکز کانون پرورش فکری فارس گفت:انتشارفراخوان این رویداد فرهنگی و هنری درحالی است، که در شیوه‌نامه جشنواره قصه‌گویی کانون سه موضوع آزاد، سبک زندگی ایرانی اسلامی و رضوی تعیین شده است.
زهرا افتخاری بیان کرد:این جشنواره در ۶ بخش مربیان فرهنگی، هنری، ادبی، فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آزاد شامل معلمان، دانشجویان، مربیان کودک، اولیای تربیتی و پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، نوجوانان ۱۴ تا ۱۷ ساله، قصه‌گویان بین‌المللی و مقاله‌نویسی با موضوع قصه‌گویی برگزار می‌شود.
وی افزود:دبیرخانه جشنواره تاکید دارد علاقه‌مندان می توانندآثار خود را  همراه با فیلم‌برداری از ‌ ۲۰ دقیقه‌ قصه خود را با نمای بسته و در حضور دست‌کم دو مخاطب کودک و نوجوان درقالب لوح فشرده  تا ۱۰ مهرماه 95 به دبیرخانه استانی جشنواره در ادارات کل کانون استان فارس ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیfars.kanoonnews.ir   مراجعه و یا با شماره تماس ۰۷۱۳۸۳۰۲۴۸۰ واحد کارشناسی فرهنگی تماس  بگیرند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار