مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: 9 درصد جمعیت این استان تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات و امکانات آموزشی ،رفاهی بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز زلالی افزود: از یک میلیون و 338 هزار خانوار در این استان 31 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند و30 هزار نفر بصورت موردی سالانه به کمیته امداد مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت می کنند .

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم باید در دستگیری و کمک نیازمندان مشارکت کنند ، گفت: سال گذشته 600میلیارد ریال در قالب کمک بلاعوض و200میلیارد ریال هم در جهت اشتغالزایی از منابع بانگی به مدد جویان کمیته امداد پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اظهار داشت: سالانه در راستای توانمند سازی خانواده ها 10 درصد از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد از چرخه حمایتی خارج می شوند و افراد دیگری که نیازمند کمک بوده جایگزین آنان می شوند بطوری که در این خصوص 10 میلیارد ریال هم عاید خانواده های دیگر شده است .

زلالی با بیان اینکه بیش از 46 درصد افراد تحت حمایت بالای 70 سال هستند ، گفت: پنج هزار و 200 دانش آموز ، یک هزار دانشجو و 25 درصد سالمندان استان تحت حمایت این کمیته هستند که از امکانات لازم بهره مند هستند و هر زمان هم وضعیت رفاهی وتحصیلی آنان رصد می شود تا اگر مشکلی وجود داشته باشد مرتفع گردد.

وی همچنین از شناسایی 2هزار و 500 یتیم در استان اردبیل خبرداد و افزود: برحسب اولویت بندی و بر اسایس طرح محسن این تعداد یتیم شناسایی شده و کمیته امداد هزینه های تحصیلی و درمانی آنان را تامین می کند .

انتهای پیام/ع



برچسب ها: اردبیل ، خدمات ، کمیته ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.