خالدی: تقابل با فولاد سخت ترین بازی عمرم بود

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: فولاد محبوب ترین تیم من است اما تعهد به سایپا سبب شد تا در بازی دیروز، تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار گیرم.

امید خالدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تقابل با هم تیمی های سابقش در بازی روزگذشته فولاد و سایپا، بیان کرد: تقابل با فولاد به نوعی سخت ترین بازی عمرم بود چرا که من سال ها در این تیم بازی کردم و با فولاد به قهرمانی لیگ برتر رسیدم. خاطرات خوش دوران حضورم در این تیم در تمام لحظات بازی دیروز جلوی چشمانم بود.

وی ادامه داد: فولاد خوزستان محبوب ترین تیم من است اما به سایپا تعهد حرفه ای دارم و با وجود علاقه به فولاد، در بازی دیروز تمام تلاشم را برای پیروزی تیم جدیدم به کار گرفتم. البته هواداران فهیم اهواز در بازی روز گذشته حمایت خوبی از من و مهدی بدرلو داشتند و از آن ها تشکر می کنم.

خالدی درمورد توقف سایپا در این دیدار، تصریح کرد: گرمای هوا تاثیر زیادی در بازی دیروز داشت. سایپا در نیمه نخست این بازی حاکم مطلق توپ و میدان بود و موقعیت های خطرناکی خلق کرد اما از میانه نیمه دوم، فولاد که در هفته های اخیر شرایط سختی را تجربه کرده، فشار حملاتش را افزایش داد و با استفاده از موقعیت های خود در دقایق پایانی یک گل هم جلو افتاد که خوشبختانه با گلزنی مهدی ترابی به کمترین حق خود در این دیدار رسیدیم.

وی درمورد تساوی های متوالی سایپا در لیگ شانزدهم، اظهار کرد: در بازی با پدیده و ذوب آهن و حتی همین بازی با فولاد می توانستیم با برد از زمین خارج شویم اما فرصت پیروزی را از دست دادیم. ضمن این که در بازی متعادل مقابل پرسپولیس روی غفلت گل خوردیم و تک امتایز را با شکست عوض کردیم. فوتبال حساب و کتاب ندارد. بازیکنان و کادرفنی سایپا تلاش می کنند با تقویت نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف از دیدارهای آتی نتایج خوبی کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا درباره بازی با گسترش فولاد، گفت: گسترش در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته و به طور حتم برای جبران به مصاف سایپا می آید. البته تیم ما هم با داشتن بازیکنان خوب در دفاع، حمله و خط میانی و استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال کسب سه امتیاز و رسیدن به دومین برد خود در لیگ برتر است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار