هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال 1 - ماشین سازی1/استقلال بدون برد در هفته ششم+فیلم

تیم فوتبال استقلال تهران در قالب آخرین مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به دیدار تیم ماشین سازی تبریز رفت.

استقلال 0 - 0 ماشین سازیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتبال استقلال تهران در قالب آخرین مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به دیدار تیم ماشین سازی تبریز رفت.

داور: 

تورج حق وردی


ترکیب استقلال:


سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، مجید حسینی، فرشید باقری، جابر انصاری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی

سرمربی: علیرضا منصوریان

 


ترکیب ماشین سازی:


فرناندز، ادسون هنریکه، حبیب گردانی، میرمهدی قریشی، بهمن کامل، آندرانیک تیموریان، احمد امیرکامدار، سامان نریمان جهان، پیام صادقیان، ‌امین قاسمی ن‍ژاد و مهرداد بایرامی
سرمربی: رسول خطیبی


دقیقه حساس:

دقیقه ۱: سوت بازی زده شد و بازیکنان استقلال شروع کننده مسابقه بودند .

دقیقه 11: حرکت انفرادی فرشید اسماعیلی او را با دروازه بان ماشین سازی تک به تک کرد اما اسماعیلی نتوانست دروازه ماشین سازی را باز کند تا یک کرنر حاصل این حرکت انفرادی باشد.

دقیقه 12: سانتر خوب خسرو حیدری روی ضربه کرنر را مانوئل فرناندز پیش از آنکه مجید حسینی وارد دروازه کند دور کرد.

دقیقه 17: پاس کاری ترکیبی بازیکنان استقلال از سمت راست زمین با حرکت خوب وریا غفوری همراه شد اما سانتر او پیش از آنکه در دهانه دروازه به انصاری برسد را بازیکن ماشین سازی به کرنر فرستاد.

دقیقه 20: باز هم حرکت خوب استقلالی ها از سمت راست زمین و سانتر جابر انصاری در دهانه دروازه به ابراهیمی رسید اما هافبک آبی ها نتوانست دومین گل بازی را وارد دروازه ماشین سازی کند.


دقیقه 21: توپ سرگردان در یک رفت و برگشت به بهرام احمدی رسید تا او با ضربه ای از راه دور دروازه آبی ها را تهدید کند اما رحمتی با جایگیری مناسب توانست این ضربه را مهار کند.


دقیقه 22: حملات استقلال از سمت راست ادامه دارد. حرکت ترکیبی خسرو حیدری و وریا غفوری با سانتر خوب حیدری همراه شد اما باز هم مانوئل فرناندز توپ را مهار کرد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی ماشین سازی را هنریکه به سمت دروازه استقلال زد اما رحمتی این توپ را روانه کرنر کرد.

دقیقه31: ضربه ایستگاهی در فاصله نزدیک به محوطه جریمه برای ماشین سازی به دست آمد اما ضربه صادقیان بعد از اصابت به سر بازیکنان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 35: بازیکنان ماشین سازی کرنر را با یک پاس رو به عقب آغاز کردند تا پیام صادقیان در فرصت شوتزنی قرار بگیرد. ضربه فوق العاده صادقیان اما به تیرک دروازه برخورد کرد تا حالا استقلال خوش شانس باشد که این دیدار مساوی است.

دقیقه 39: فرشید اسماعیلی که ستاره اول این بازی است با پاسی چیپ کاوه رضایی را در موقعیت تک به تک قرارداد اما باز هم مانوئل فرناندز اجازه باز شدن دروازه ماشین سازی را نداد تا توپ تبدیل به کرنر شود.


دقیقه 41: باز هم استقلال و باز هم یک کار ترکیبی از سمت راست. سانتر خوب خسرو حیدری در دهانه دروازه به رضایی رسید اما او نتوانست دروازه ماشین سازی را برای بار دوم باز کند.


دقیقه 56: حرکت کاوه رضایی از سمت راست با پاس کات بک او همراه شد اما این توپ قبل از آنکه به اسماعیلی برسد با تکل خوب بازیکنان ماشین سازی قطع شد.

دقیقه 58: باز هم پاس خوب  فرشید اسماعیلی موقعیت تک به تک برای انصاری ایجاد کرد اما انصاری  از این موقعیت استفاده نکرد و فرناندز به خوبی از دروازه خود محافظت کرد.

دقیقه 67: پاس خوب نریمان جهان پشت مدافعان استقلال به امیرکامدار رسید اما ضربه این بازیکن بعد از اصابت به مجید حسینی از منطقه خطر استقلالی ها دور شد.

دقیقه 85: پاس امید ابراهیمی به محسن کریمی رسید اما مهاجم جوان استقلال با یک ضربه بی دقت این توپ را به کنار دروازه زد.

گل:
در دقیقه 9 بازی سانتر خوب خسرو حیدری از سمت راست با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد اما این توپ پس از برخورد با دست فرناندز به تیرک دروازه خورد تا توپ برگشتی را خود کاوه رضایی وارد دروازه ماشین سازی کند.

حرکت خوب ماشین سازی از سمت چپ با سانتر کاخا همراه شد تا سامان نریمان جهان با یک ضربه سر خوب دروازه رحمتی را باز کند. مدافعان استقلال در این صحنه عملکرد مناسبی نداشتند تا نتیجه بازی دقیقه 50 به تساوی کشیده شود.


استقلال 1 - 0 ماشین سازی

حاشیه:

پیش از شروع بازی آندو تیموریان هافبک سابق استقلال به رختکن این تیم رفت و برخورد گرمی با منصوریان داشت.


* روزبه چشمی به عنوان تماشاگر ویژه این بازی را از نزدیک تماشا می کند.


* پیش از شروع بازی تماشاگران استقلال در حمایت از مهدی رحمتی به شدت علیه بیرانوند و علیرضا حقیقی 2 دروازه بان تیم ملی شعار دادند.


* بختیار رحمانی به وجود نیمکت نشینی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد.


* جابر انصاری که در فصل نقل و انتقالات زمزمه هایی مبنی بر پیوستنش به ماشین سازی به گوش می رسید، برخورد بسیار گرمی با بازیکنان این تیم داشت.


* از دقایقی پیش سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده است.

 

* علیرضا منصوریان پیش از شروع بازی سمت نیمکت ماشین سازی رفت و چند دقیقه با رسول خطیبی خوش و بش کرد.


* پیش از شروع بازی پیام صادقیان که فصل گذشته با منصوریان در نفت تهران کار کرده بود، سمت او رفت و بر ای حضور او در زمین از وی رخصت گرفت.


* همچنین آندو تیموریان با دسته گل سمت نیمکت استقلال رفت و با منصوریان و سایر نیمکت نشینان خوش و بش کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
اگه دربی روببازه صددرصداخراجش میکنند..تماشگران ومسئولان درمورددربی حساسیت دارن..راستش اگه تاهفته ششم نتیجه نگیره واقعابرگشتش سخت میشه به نظرم بعددربی عوضش کنندبهتره الان موقع منصوریان نبودنبایدتیم بزرگ رودست مربی کوچک سپرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
اگه دربی روببازه صددرصداخراجش میکنند..تماشگران ومسئولان درمورددربی حساسیت دارن..راستش اگه تاهفته ششم نتیجه نگیره واقعابرگشتش سخت میشه به نظرم بعددربی عوضش کنندبهتره الان موقع منصوریان نبودنبایدتیم بزرگ رودست مربی کوچک سپرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
خخخخخخخ هفته ی چندم چندامتیازداره.
.اقادربی مال ماجام لیگ یک مال شماخخخههخهههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
خخخخخخخ هفته ی چندم چندامتیازداره.
.اقادربی مال ماجام لیگ یک مال شماخخخههخهههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
انشاءالله سال دیگه لیگ یک استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
در مورد منصوریان بحث نکنید من درسته پرسپولیسی هستم اما دیروز واقعا بعد سوت پایان بازی استرسو تو چشای منصوریان دیدم سنش زیاد نیست بد موقع انتخاب کرد برگره استقلال فشار این تیم لهش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
آخه علیرضامنصوریانم شدسرمربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
ماشالا منصوریان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
بازهم میگم استقلال بجای منصوریان باید پله رو بیاره.
Germany
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
استقلال قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه خخخخ
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
استقلال این فصل قهرمان لیگه
آخرین اخبار