عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری محدود به تعدادی چهره‌ شناخته شده نیست.

علی بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون نظر برخی اصولگرایان مبنی بر اینکه چهره‌های سابق این طیف امتحانشان را پس داده‌اند و آنان برای انتخابات سال آینده به دنبال چهره‌های جدید هستند، اظهار داشت: چنین بیاناتی کاملا غیر منطقی به نظر می‌رسد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: مفهوم این اظهارات آن است که ما برای رسیدن به گزینه اصلح انتخابات ریاست جمهوری معیار نداریم و بعد از انتخاب افراد،‌ معیار تعریف می‌کنیم که این روش تاکنون در کشورمان به ویژه در جناح اصولگرایی جایگاهی نداشته است.

بحرینی با بیان اینکه ممکن است از نظر اصولگرایان افراد زیادی واجد شرایط برای انتخابات ریاست جمهوری باشند اما نباید اراده شخصی افراد را از یاد برد، گفت: شاید از نظر ما فردی اصلح‌ترین گزینه برای ریاست جمهوری باشد، اما پای ثبت‌نام انتخابات به این جمع‌بندی برسد که آمادگی حضور در این عرصه را ندارد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری محدود به تعدادی چهره‌ شناخته شده نیست، تصریح کرد: در فرآیند رو به تکامل نظام و انقلاب ظرفیت‌ها و چهره‌های جدیدی شناخته می‌شوند که می‌توانند در کنار چهره‌های سابق، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باشند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است فردی در انتخابات گذشته و شرایط آن دوره رأی نیاورده اما در شرایط جدید اصلح‌ترین فرد ممکن باشد، گفت: به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد که چون کسی قبلا در انتخابات ریاست جمهوری رأی نیاورده، کنار گذاشته شود.

بحرینی با بیان اینکه در شرایط فعلی بیشتر تاکیدمان باید معطوف بر معیارها و شاخص‌ها باشد نه نام‌ها و آوازه‌ها تصریح کرد: ممکن است بر اساس معیارها به چهره‌ای برسیم که هر دو جناح اصلی جامعه یعنی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان از وی حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار