برنامه تخصصی کشتی "روح پهلوانی" امشب از شبکه ورزش سیما به صورت مستقیم پخش می شود که رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی مهمان این برنامه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید اصغری تهیه کننده برنامه روح پهلوانی با تائید این خبر افزود:این برنامه از ساعت 21 امروز سه شنبه 23 شهریورماه از شبکه ورزش سیما به طور زنده برای علاقمندان به کشتی پخش می شود.

محمد ابراهيم امامي داور المپيكي كشتي كشورمان بعنوان مهمان بخش اول این برنامه حضور دارد و در مورد داوري در المپيك 2016 برزيل و آخرين تغييرات قوانين در كشتي توضيحاتي را ارائه خواهد داد. در بخش دوم اين برنامه نيز رسول خادم رئيس فدارسيون كشتي پاسخگوي سئوالات در مورد تمامي موارد و مسائل كشتي در سال فني گذشته و همچنين مسائل پيش روي سازمان مديريت كشتي خواهد بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
برنامه ای که در شبکه ورزش پخش می شود تحت عنوان روح پهلوانی به طراحی اقای اصغری ومجری گری اقای کاظمی در واقع به علت یکسو نگری این اقایان به سود جناب رسول خادم سوهان روحی شده برای جامعه کشتی وبخصوص خانواده کشتی فرنگی این برنامه چنان مشمئزکننده است که اگر پهلوانهای واقعی این رشته ورزشی در قید حیات بودند مانند پوریای ولی وجهان پهلوان تختی بشدت به این یکسو نگری برخورد می کردند حتما دارم روح ان دوعزیز نیز از این برنامه ازرده خاطر است
آخرین اخبار