گروه تروریستی داعش در ادعایی مبنی بر آموزش ذبح اسلامی به قصاب‌ها، یک دوره دو هفته‌ای در موصل برگزار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی  نشریه سان، گروه تروریستی داعش که ابایی از کشتن مردم به اتهامات مختلف و در مکان‌های عمومی ندارد، یک دوره دو هفته‌ای را برای آموزش روش‌های سلاخی حیوانات برگزار کرد. به ادعای این گروه تروریستی، در این دوره روش ذبح اسلامی به قصاب‌ها آموزش داده شد.

پلیس به اصطلاح شرعی داعش با نام «حسبه» مسئولیت برگزاری این دوره را در شهر موصل برعهده داشت. بنابر اعلام اعماق، رسانه وابسته به این گروه تروریستی، 220 قصاب در دوره مذکور شرکت کردند.

همچنین بنابر اعلام منابع محلی، بازارهای فروش دام زنده در آستانه عید قربان در موصل بسیار فعال بودند. مأموران پلیس حسبه با سرکشی به فروشگاه‌های مواد غذایی بر چگونگی فروش آن‌ها نظارت کردند.

اعضای ارشد داعش می‌کوشند با انجام اقداماتی از این دست و تهیه ویدئو از آن‌ها نشان دهند همه چیز تحت هدایتشان به صورت طبیعی در جریان است. این در حالی است که واقعیت با نمایش داعش بسیار متفاوت است. گفته می‌شود رقه در روز تنها یک ساعت برق دارد و منابع آب پاک نیز رو به پایان است.

دکتر رایان، فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد، معتقد است: افرادی که خارج از قلمروی داعش زندگی می‌کنند، هدف این تبلیغات هستند. اغلب جوانانی که با جامعه خود احساس بیگانگی می‌کنند تحت تأثیر آنها قرار می‌گیرند.

برگزاری دوره ویژه آموزش قصاب‌ها بوسیله داعش+ تصاویر

برگزاری دوره ویژه آموزش قصاب‌ها بوسیله داعش+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
متاسفانه برخی از ما مسلمین تصور درستی از نشانه های قرآنی نداریم و به همین جهت تاثیر چندانی از نام آنها در دل و جانمان نمی گذارد ، مثلا ، " شـیطان "
مفهوم " شیطان " را در نظر بگیریم : هرچه پستی ، زشتی ، سیاهی ، فریب و ریا ، وعده دروغ ، وسوسه های پلید ، دلخوشی کاذب ، مکر و حیله رذیلانه ، دشمنی آشکار با دستورات خداوند ، فریب کل انسان ها ، و .... ایمان داشته باشیم که ماوای پیروی کنندگان از شیطان جهنم است و خشم و غضب خداوند.
مثال و نمونه آشکار همه این ها در تفکر و اعمال داعش و داعشی هاست ، یعنی هرچه از بدی ها را که تصور کنیم در اعمال این ام الخبائث ها خواهیم دید.
داعش یعنی شیطان و شیطان یعنی داعش ... اعوذ بالله من همزات الشیاطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
ای سگ تو روح هر چی داعشیه. بی تمدن های وحشی .
آخرین اخبار