گلستان،

تداوم طرح تابستانه پلیس تا ۴ مهرماه

برخورد با تخلفات رانندگان حادثه‌ساز بدون هیچ‌گونه ملاحظه و گذشتی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛علی عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روزهای پایانی تابستان و سفرهای تابستانی اظهار داشت: با توجه به آمار بالای تصادفات در 20 روز اول شهریور ماه پلیس راه از همه امکانات خود برای کنترل راه‌های عبوری گلستان استفاده می‌‎کند.

وی افزود: طرح تابستانه که از اول تابستان آغاز شده تا 4 مهر ادامه دارد و پلیس راه از امکاناتی مانند خودرو، تجهیزات و نیروهای پلیس استان  برای کاهش تخلفات و تصادفات در استان استفاده می‌کند.

رئیس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان از استان‌های عبوری یا مقصد سفر بسیاری از هموطنانمان در ایام پایان تابستان است به همین علت تصادفات متاسفانه در این روزها در استان زیاد است.

عبدی اظهار کرد: پلیس راه با همه امکانات خود برای داشتن سفر ایمن برای مردم تلاش می‌کند.

وی گردش به چپ، توجه نکردن به جلو، سرعت وسبقت غیر مجاز را  از مهم‌ترین علل تصادفات در استان دانست و از رانندگان خواست با توجه به توصیه‌های پلیس و رعایت قوانین و مقررات و استفاده نکردن از تلفن همراه در حین رانندگی می‌توانند از بروز تصادفات جلوگیری کنند.

عبدی افزود: توصیه پلیس به مسافران این است که رانندگان سعی کنند از رانندگی در شب پرهیز کرده و در صورت اجبار، به ازای هر 2 ساعت رانندگی 10 تا 15 دقیقه استراحت داشته باشند تا شاهد حوادث نباشیم.

رئیس پلیس راه استان گلستان اظهار کرد: پلیس راه استان گلستان در قالب برگزاری این طرح، در کنار مردم و مسافران است و برخورد با تخلفات رانندگی حادثه‌ساز بدون هیچ‌گونه ملاحظه و گذشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.