سارقان بانک ملت آستانه اشرفیه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛معاون اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری سارقان بانک ملت شعبه روستای دستک بندر کیاشهر آستانه اشرفیه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه گفت: در پی اعلام سرقت بانک ملت روستای دستک بندرکیاشهر آستانه اشرفیه در هجدهم شهریور ، کارآگاهان آگاهی شهرستان آستانه اشرفیه دستگیری سارقان را در دستور کار خودقرار داده و موفق به شناسایی سارقان شدند.
وی با بیان اینکه هر دو سارق با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند افزود: یکی از سارقان 33 ساله اهل و ساکن یکی از استان های همجوار جنوبی و دیگری نیز 33 ساله اهل و ساکن یکی از شهرستان های استان گیلان است.
معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت سرقت را انجام و با یک دستگاه پیکان وانت که در محل دیگری پارک شده بود، متواری شده بودند افزود: همه مبلغ سرقت شده توسط کارآگاهان کشف شده است.
سرهنگ محمدخانی با بیان اینکه سارقان در ساعت 4 بامداد امروز در آستانه اشرفیه و دیگری در لاهیجان در حالی که در خواب بودند در مخفیگاهشان دستگیر شدند افزود: متهمان به سرقت اعتراف و همه مراحل سرقت را در صحنه تشریح کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.