سارق حرفه ای خودرو حين سرقت دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان از ناکامی سارق حرفه‌ای خودرو و دستگيری وی حين سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: در پي وقوع چند مورد سرقت خودرو در اماکن عمومی به ویژه بیمارستان های شهرستان، بررسي موضوع و شناسايي سارق يا سارقان احتمالي، در دستور کار ويژه ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران کلانتري 20 حافظیه حين گشت زني متوجه حرکات مشکوک فردي در اطراف يک دستگاه خودروي سواري شدند و با نزديک شدن و بررسي بيشتر، مشاهده کردند که او در حال سرقت خودرو مذکور در یکی از این اماکن عمومی است.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه ماموران با سرعت عمل و هوشياري موفق شدند بلافاصله متهم را دستگير کنند؛ اظهار داشت: متهم در بازجويي هاي تخصصي و با مشاهده شواهد و مدارک، به يک مورد سرقت خودرو ديگر نيز اعتراف کرد که خودروي سرقتي از محل مورد اعتراف وي، کشف و ضبط شد.
سرهنگ شیرزادی با بيان اينکه متهم طی بررسي و بازجویی های تخصصي به 17 مورد سرقت خودرو و وسایل داخلی خودرو در این اماکن عمومی اعتراف کرده است، گفت: این سارق حرفه ای، خودروهايي را که اکثرا فاقد تجهيزات ايمني و دزدگير بودند در محل هاي کم تردد شناسايي و اقدام به سرقت لوازم داخلي خودرو و محتويات آن ها مي کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.