اردبیل؛

استعدادیابی ورزش تیر و کمان در استان‌های کشور برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده استعدادیابی ورزش تیر و کمان در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدعلی شجاعی در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان در استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های فدراسیون تیر و کمان برگزاری استعدادیابی ورزش تیر و کمان است که در این زمینه امسال برنامه‌ریزی شده استعدادیابی ورزش تیر و کمان در استان‌های کشور برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین هیئت تیر و کمان و آموزش‌ و‌ پرورش امضا شده است٬ افزود: در این زمینه انتظار می‌رود استعدادیابی ورزش تیر و کمان در بین دانش‌آموزان برگزار شود تا بتوانیم ورزش تیر و کمان را در کشور توسعه دهیم.

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در ورزش تیر و کمان دارد و یکی از ضعف‌های این استان نبود سالن‌های اختصاصی است که اگر اداره‌کل ورزش و جوانان این سالن را راه‌اندازی کند فدراسیون تیر و کمان آماده تجهیز این سالن می‌شود.

شجاعی تصریح کرد: در حال حاضر 25 هزار نفر در ورزش تیر و کمان در کشور فعالیت می‌کنند و تعداد ورزشکاران بانوان و آقایان در ورزش تیر و کمان مساوی است و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده رشته ورزشی تیر و کمان در کشور توسعه یابد.

وی بیان کرد: ورزش تیر و کمان یکی از ورزش‌های مدال‌آور است که باید سرمایه‌گذاری در این رشته ورزشی توسعه یابد تا بتوانیم افتخارات زیادی را برای کشورمان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به دست آوریم.

رئیس فدراسیون تیر و کمان اظهار داشت: متاسفانه اعتبارات ورزش تیر و کمان نسبت به سایر رشته‌ها بسیار کم است و با وجود این محدودیت‌ها ورزشکاران تیر و کمان به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌اند و روز به روز به این درخشش‌ها افزوده می‌شود.

شجاعی همکاری صداوسیما با فدارسیون تیر و کمان برای پوشش ورزش تیر و کمان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها نیز همکاری همه‌جانبه‌ای در گردش خبرهای تیر و کمان داشته‌اند که این امر شایسته قدردانی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.