اهواز؛

راه اندازی اورژانس اجتماعی 123 در اندیمشک

رییس اداره بهزیستی اندیمشک از راه اندازی اورژانس اجتماعی 123 در این شهرستان و آمادگی آن برای خدمات رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرحناز بیروم وند رییس اداره بهزیستی اندیمشک بیان داشت: طرح مذکور در شهرستان اندیمشک نیز راه اندازی شده و مشاوران و کارشناسان در بحران ها و آسیب های اجتماعی به کمک شهروندان می شتابند.

وی گفت: عمده فعالیت ها مربوط به مواردی همچون خودکشی،همسرآزاری ،کودک آزاری و سالمند آزاری است و همچنین دخترانی که اقدام به ترک خانواده کرده،زنان آسیب دیده اجتماعی،افرادی که قصد خودکشی دارند و سایر افرادی که موارد بحرانی دارند در تماس با 123 خدمات فوری دریافت خواهند کرد.

بیروم وند اظهار کرد: دوره های مختلف مرتبط با آسیب های اجتماعی نیز از سوی اداره بهزیستی در سطح مدارس ، پایگاه های بسیج و سایر مناطق برگزار شده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان اندیمشک همراهی خانواده ها برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی را ضروری خواند و گفت: آگاهی بخشی به خانواده ها برای کنترل آسیب ها و ناهنجاری ها ضرورت دارد و رسانه ها در کنار نهادهایی همچون بهزیستی می توانند نقش آفرینی کنند.

راه اندازی اورژانس اجتماعی یا 123 از جمله اقدامات سازمان بهزیستی کشور در راستای مداخله در بحران و آسیب های اجتماعی می باشد.

این طرح در راستای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی شایع و یا در حال وقوع انجام گرفته و کمک شایانی به جلوگیری از پیامدهای منفی هنجارهای اجتماعی می کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.