شرکت های بازی سازی برای حضور در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه تا فردا برای ثبت نام مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سه شرکت بازی‌سازی با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به فرانسه می‌روند این شرکت‌ها تنها تا پایان وقت اداری چهارشنبه 24 شهریور فرصت دارند تا برای حضور در نمایشگاه گیم‌کانکشن فرانسه ثبت نام کنند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه گیم‌کانکشن فرانسه که در اوایل آبان ماه برگزار می‌شود با نام غرفه ایران حضور خواهد داشت. سه شرکت بازی‌سازی نیز پس از بررسی شرایط با حمایت بنیاد در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. شرکت‌هایی که قصد حضور در نمایشگاه گیم‌کانکشن فرانسه را دارند، بایستی درخواست خود را به واحد بین‌الملل بنیاد تحویل داده و در صورت تایید شرایط می‌توانند از حمایت حضور در این نمایشگاه برخوردار شوند.

سه مورد هدف حضور، برنامه‌های حضور و شرکت‌های خارجی که قصد دارند با آن جلسه داشته باشند از جمله مواردی است که این شرکت‌ها باید اعلام کنند. علاوه بر این موارد، اطلاعات عمومی شرکت ثبت شده، شماره تماس نماینده شرکت، نام و مشخصات افرادی که قصد حضور دارند و همچنین خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و سوابق کاری شرکت نیز بایستی ارسال گردد.

شرکت‌های بازی‌سازی تا تاریخ 24 شهریور 95 فرصت دارند تا موارد خواسته شده را به زبان انگلیسی تهیه کرده و به پست الکترونیکی contact@ircg.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار