فرمانده انتظامی مراغه، از دستگیری باند 3 نفره سارقان حرفه‌ای که در این شهرستان اقدام به کیف‌قاپی می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اصلانی‌فر گفت: در پی چندین فقره کیف قاپی در سطح شهرستان مراغه، رسیدگی به موضوع در دستور ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص و راه‌اندازی گشت‌های آشکار و پنهان ، شناسایی این سارقان را آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد:ماموران با هماهنگی مقام قضایی باند مذکور را شناسایی و  در یک عملیات  غافلگیرانه اعضای باند را در محل اختفای خود، دستگیر کردند.

اصلانی‌فر بیان داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته تاکنون به 7 فقره سرقت شامل 4 فقره کیف‌قاپی، یک فقره سرقت موتورسیکلت و 2 مورد سایر سرقت‌ها اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه به همشهریان توصیه کرد، هنگام عبور از پیاده‌روها و خیابان‌ها مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس یا هر سؤوال دیگری به شما نزدیک می‌شوند باشید و در صورت وقوع سرقت سعی کنید چهره سارقان یا شماره خودرو یا موتورسیکلت یا مسیر فرار آنان را به‌خاطر بسپارید که مراتب برای بهره‌برداری و هرگونه اقدام مقتضی به حضور ارسال می‌گردد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.