به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، خدمات اختیاری شرکت پست به مشتریان مدتی است که به صورت اجباری در فاکتورهای پست سفارشی و یا پست پیشتاز اعمال می شود و این در حالی است که مشتریان شرکت پست از ارائه این خدمات اجباری اطلاعی ندارند.
بعد از اینکه شهروند خبرنگاران از اختلاف قیمت رسیدهای پست سفارشی و یا پست پیشتاز مطلع شدند موضوع را با باشگاه خبرنگاران جوان در میان گذاشتند.
بنابراین گزارش، با پیگیری های خبرنگار ما، مهری مدیرعامل شرکت پست ضمن تأیید این موضوع از مردم درخواست کرد؛ بعد از دریافت رسید پستی آن را حتما چک کنند.
شما هموطنان می توانید، چگونگی اجرای دستورالعمل شرکت پست در خصوص خدمات اختیاری و اجباری از طریق سایت
https://www.yjc.ir/ با ما در میان بگذارید.
انتهای پیام/
چقدر فرهنگ بالاست
از طرفی پست هم پول از بابت کاری که نمیکنه از مردم میگیره ولی هیچ اقدامی در قبالش نمیکنه مثل تحویل کارت ملی و.... که پولش رو پست میگیره ولی خودت باید بری بگیری
یاد دوران قبل بخیر که تمبر ۵زاری نامه میومد و کلی پست چی ها رو دوست داشتیم
واقعا کارمندهای پست دارند به مردم زور گویی میکنند .شغلم طوریه که همیشه مجبورم به تهران بسته ارسال کنم .هر چی به این کارمندهای پست میگم تیک خدمات و فعال نکنید تا هزینم کمتر بشه میگن دست ما نیست سیستم خودش بصورت پیش فرض انتخاب میکنه(اگهی تحویل .شناسه الکترونیک.اگهی تحویل الکترونیکی.بیمه.)تو رو خدا پیگیری کنید .مردم و نجات بدین.من نمیدونم چرا واسه پست رقیب پیدا نمیشه تا انقدر جولان نده....تشکر