ایلام؛

بومی سازی اقتصاد مقاومتی

فرماندار چرداول گفت:بومی سازی اقتصاد مقاومتی بهترین الگو و روش برای اقدام و عمل است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ پرویز کولانی اعلام کرد: بواسطه شرایط خاص کشور و حساسیت موضوع، رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند.

وی گفت : بهترین کار برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و عمل کردن به نامگذاری سال و منویات معظم له، اتکا اقتصاد کشور به پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی است که همه مدیران باید در این ارتباط جهاد گونه تلاش کنند.

فرماندار چرداول به وجود منابع الهی و پتانسیل های این شهرستان اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای 6 هزار و 500 راس دام سنگین و 211 هزار دام سبک است و سالانه بیش از 11 هزار تن شیر خام در این منطقه تولید می شود.

کولانی اظهار کرد : بر اساس استانداردها بیش از پنج هزار تن شیر مازاد در چرداول به فروش می رسد که با احداث کارگاه های لبنی و استفاده از تولید مطلوب شیر، می توان گامی اساسی در اشتغالزایی جوانان منطقه برداشت.

وی ایجاد صنایع بسته بندی ماست توسط بسیج سازندگی در این شهرستان را گامی مثبت دانست و از آمادگی دولت برای فراهم کردن زیر ساخت ها و همچنین تسهیل در امور اداری ایجاد کارگاه های کوچک تولیدی خبر داد.

کولانی بر نقش بی بدیل سپاه و بسیج در عرصه های مختلف تاکید کرد و افزود: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی نگاه کنیم نقش بسیج یک نقش بارز و تاثیرگذار بوده و حفاظت و صیانت از کشور در هشت سال دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم تمام عیار دشمنان، سازندگی کشور، فراهم سازی و ایجاد امنیت و اقتدار پایدار از مهمترین دستاوردهای این نهاد است.




 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.