کرمانشاه؛

حمایت از خانوارهای مددجویان

بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال کمک موردی ویژه در سال گذشته به نیازمندان و مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت:بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال کمک موردی ویژه در سال گذشته با هدف رفع مشکلات ضروری از قبیل تامین هزینه های درمانی، تحصیلی و معیشتی به خانوارهای نیازمند به نیازمندان و مددجویان در استان پرداخت شده است.

خدرویسی با بیان اینکه کمک های موردی ویژه به خانوارهای تحت حمایت و غیرتحت حمایت پرداخت می شود گفت: سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۷۳ نیازمند در استان کرمانشاه از کمک های موردی کمیته امداد این استان بهره مند شده اند کهاز این تعداد ۹ هزار و ۳۸۴ نفر از خانواده های تحت حمایت و ۹۸۹ نفر غیر مددجو بوده اند.

وی با یادآوری اینکه کمک های موردی ویژه از منابع دولتی و کمک های مردمی تامین و در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد اظهار کرد: سال گذشته پنج میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال از کمک های موردی از محل درآمدهای مردمی تامین و به خانواده های نیازمند در استان کرمانشاه تخصیص یافته است.

خدرویسی همچنین با تاکید بر اینکه کمک های موردی به دو صورت بلاعوض و وام های قرض الحسنه در اختیار نیازمندان قرار می گیرد افزود: سقف کمک های موردی بلاعوض کمیته امداد ۲۰ میلیون ریال و وام های قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریال است وام های قرض الحسنه موردی در اقساط بلند مدت و بدون نیاز به سپرده گذاری به مددجویان پرداخت می شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.