تدارک گروه اندیشه و فرهنگ رادیو ایران برای ماه محرم و صفر

رادیو ایران همزمان با فرارسیدن مناسبت‌های مذهبی چون اعیاد قربان تا غدیر و محرم و صفر برنامه‌هایی ویژه را تدارک دیده است.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در گروه فرهنگ و اندیشه با توجه به لزوم پرداخت به مقوله فرهنگ وظیفه داریم دو مسئله را با هم پیش ببریم. ابتدا مناسبت های مذهبی، فرهنگی و ملی را در اولویت قرار دادیم که از عید قربان تا عید غدیر ده برنامه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فصل پاییز برنامه های ما رویکرد آرام و با تغییرات همراه خواهید بود. از جمله اینکه برنامه کافه هنر از ساعت 17 به ساعت 20 تغییر پیدا می کند. همچنین برنامه «راه شب» که متعلق به همه گروه های شبکه است، با تغییراتی همراه خواهد بود.
 
برای این برنامه با رویکرد تازه، ترانه اختصاصی را با همکاری محسن فرجی (خواننده)، آهنگسازی مجتبی مصری، ترانه شهاب گودرزی و تولید امید رمضانی تدارک دیده ایم. برنامه «راه شب» کاملا تعاملی و مخاطب محور خواهد شد.

مدیر گروه رادیو ایران در خصوص برنامه های ماه محرم و صفر عنوان کرد: برای ماه محرم و صفر پیش بینی هایی داشتیم. از جمله پخش 13 قسمت مستند پیرغلامان حسینی را خواهیم داشت. گفتگو با شاعر ،محقق، مداحان عاشورایی داریم. در ضمن برنامه دور عاشقان ،بوی سیب و اینجا کربلاست را برای محرم و صفر تدارک دیده ایم.
 
گودرزی خاطر نشان کرد: رادیو ایران به موضوعات مهم و کلی که مقام معظم رهبری مطرح می‌کنند، از جمله قاچاق کالا و نفوذ فرهنگی می پردازد. به طور مثال در برنامه کافه هنر به ابزارهای نفوذ فرهنگی و همچنین در حوض نقره فیلم هایی که علیه ایران ساخته شده را بررسی می کنیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار