دور ششم رقابت های شطرنج رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اعلام این خبر گفت: در این رقابت ها که در تالار مهد اندیشه شهرستان رشت در حال برگزاری است، در مهمترین بازی های زیر 12 سال آرین برادران تمدن موفق شد بر آبتین عطاخانی از قزوین پیروز شود و بازی سینا ابراهیمی از تهران با بردیا دانشور از تهران و امیرعلی امیری از گیلان با محمدجواد خورشیدی از مازندران به تساوی انجامید.

سعید علیپور افزود: در پایان دور ششم آرین برادران تمدن از گیلان با 6 امتیاز صدر نشین است و امیرعلی امیری از گیلان به 5/5 امتیاز و بردیا دانشور از تهران با 5 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.

وی گفت: در رده سنی زیر 14 سال بازی آرش داغلی و ماهان رمضانی هر دو از گیلان با تساوی به پایان رسید و کیارش کریمی از خراسان رضوی مقابل امیرمحمد آزادی از البرز به پیروزی دست یافت و پویا محمدی از البرز هم ایلیا زمردیان از تهران را مغلوب کرد.

همچنین در پایان دور ششم زیر 14 سال آرش داغلی از گیلان با 5/5 امتیاز در صدر جدول ایستاده است و ماهان رمضانی از گیلان و کیارش کریمی از خراسان رضوی با 5 امتیاز دوم و سوم هستند.
این مسابقات در 9 دور به روش سوئیسی برگزار می شود.




انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.