در تدوین اسناد کوتاه مدت توسعه برای شهرستان‌های استان افق سه ساله توسعه شهرستان‌ها ترسیم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه گفت: در تدوین اسناد کوتاه مدت توسعه برای شهرستان‌های استان افق سه ساله توسعه شهرستان‌ها ترسیم شده تا فرمانداران بر اساس آنها کارها و برنامه‌ها را پیش ببرند.

اسداله رازانی از اتمام تدویناسناد توسعه هشت شهرستان استان خبر داد و اظهار کرد: اسناد مابقی شهرستان‌ها نیز ظرف 20 روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی بر پیگیری و نظارت امور شهرستانها توسط فرمانداران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و افزود: از همه مسئولین می‌خواهیم که حتما مشکلات هر منطقه را سریعا گزارش کرده تا برای رفع آن چاره جویی شود.

رازانی با بیان اینکه مدیریت بر منطقه باید مسئله محور و مشکل محور باشد، گفت: مسئولین هر شهرستان باید در نظر داشته باشند که اولویت کاری خود را رفع مشکلات و مسائل اصلی منطقه خود قرار دهند. به طور مثال اگر مشکل اصلی شهرستان یا بخشی بحث تامین آب است مسئولین آن منطقه باید اولویت کاری خود را رفع این مشکل قرار دهند.

رازانی با اشاره به رتبه دوم بیکاری استان در کشور، گفت: این امر می‌طلبد که حل معضل بیکاری استان اولویت همه مسئولین استان باشد، زیرا استانداری به تنهایی قادر به رفع این معضل نخواهد بود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، ترسیم ، تدوین ، اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.