بخش جدیدی از اسناد هک شده حزب دموکرات در کنفرانسی در لندن منتشر شد.

افشای اسناد حزب دموکرات از سوی هکر رومانیایی
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک‌تایمز، یک هکر که مقامات اطلاعاتی آمریکا باور دارند با دولت روسیه در ارتباط است سه‌شنبه اسنادی را که احتمالاً از سیستم کامپیوتر کمیته ملی دموکرات‌ها به سرقت رفته، منتشر کرد. مقامات این سازمان برای جبران این رسوایی دو ماه قبل از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دست بکار شده‌اند.

این اسناد در یک کنفرانس امنیت سایبری در لندن توزیع شدند. «گوسیفر 2.0،» یک هکر رومانیایی است که مسئولیت انتشار اسناد کمیته دموکرات‌ها را بر عهده گرفته و توزیع این اسناد نیز از سوی وی صورت گرفته است.

«دانا برازیل،» رئیس موقت کمیته ملی دموکرات (دی‌ان‌سی) روسیه را برای این موضوع سرزنش کرد و اعلام کرد عوامل خارجی تلاش می‌کنند تا «دونالد ترامپ،» نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه در انتخابات پیروز شود.

برازیل در این خصوص گفت: «دی‌ان‌سی قربانی یک جنایت است: حمله سایبری غیرقانونی از سوی عوامل تحت حمایت روسیه برای خراب کردن حزب دموکرات و تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا. فقط یک نفر از این جنایت سود می‌برد: دونالد ترامپ.»

«ولادیمیر پوتین،» در مصاحبه‌ای با بلومبرگ‌نیوز دخالت در نقض امنیت سایبری را رد کرد، اما این اقدام را یک خدمت عمومی توصیف کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار