وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:7 هزار میلیارد تومان تسهیلات در جهت فعال‌سازی به واحدهای تولیدی ارائه شده تا بتوانیم گامی در جهت توسعه و اعتلای تولید کشور برداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا نعمت‌زاده که در برنامه‌ای دو روزه به استان مرکزی سفر کرده در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته به‌منظور فعال‌سازی صنایع در کشور گفت: تاکنون بیش از 8 هزار واحد کوچک و متوسط تسهیلات دریافت کرده‌اند که مبلغ تسهیلات ارائه شده بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: این تسهیلات در جهت فعال‌سازی واحدهای تولیدی بوده تابتوانیم از این طریق گامی در جهت توسعه و اعتلای تولید کشور برداریم که علاوه بر واحدهای کوچک و متوسط تعدادی از واحدهای کشاورزی از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تسهیلات پیش بینی شده حدود 16 هزار میلیارد تومان بوده که امیدواریم با همکاری بانک‌ها این مبلغ به طور کامل جهت پرداخت به واحدها تحقق یابد.

وی با اشاره به تجمیع نمایشگاه‌های سنگ در کشور گفت: تلاش می‌کنیم این نمایشگاه سنگ محلات به عنوان نمایشگاه اصلی در کشور شناخته شود و به صورت بین‌المللی با حضور شرکت‌های خارجی و استفاده از ظرفیت‌های سنگ کشورهای دیگر این نمایشگاه به بازار بین‌المللی تبدیل شود.

نعمت زاده با تاکید برضرورت پرهیز از خام فروشی افزود: باید به سمت جلوگیری از خام فروشی برویم و به سمت صادرات سنگ به شکلهای مختلف آن حرکت کنیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.