منصوريان سرمربی تيم فوتبال استقلال در آستانه دربی روز جمعه، به ديدار مظلومی رفت .

ديدار منصوريان و مظلومی در آستانه دربی 83به گزارش  گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در آستانه دربی روز جمعه، سر زده و بدون اطلاع قبلی به ملاقات پرویز مظلومی، سرمربی پیشین آبی پوشان و مربی اسبق خود رفت.

منصوریان كه در این ملاقات سید مهدی علوی، دوست خود را نیز همراه داشت، مظلومی را غافلگیر كرد زیرا سرمربی فصل گذشته آبی ها، از این ملاقات بی خبر بود. منصوریان بلافاصله پس از رو به رو شدن با مظلومی، مورد استقبال گرم او واقع شد و طرفین دقایقی در خصوص مسائل مختلف با هم صحبت كردند و فضای بسیار زیبا و عاطفی میان آنها برقرار بود .

منصوریان خطاب به مظلومی گفت: شما سال ها برای استقلال زحمت كشیده اید و مربی من هم بوده اید. از این كه در آستانه دربی پیش شما هستم، بسیار خوشحالم. از صمیم قلب از شما ممنونم زیرا طی روزهای اخیر، حمایت خوبی از استقلال و من در رسانه ها داشته اید كه این دلگرمی و نقطه قوت بزرگی برای من است.

وی ادامه داد :من امشب پیش شما آمده ام تا از شما انرژی مثبت بگیرم و برای دیدار روز جمعه با قلب آبی و استقلالی خود به من كمك كنید. می خواهم قلبتان همراه استقلال و من باشد و با دعای خیرتان كمك كنید تا استقلال بتواند برنده از زمین خارج شده و هوادارانش را خوشحال كند. الان هم بین ما پرچم استقلال مبادله شده و برای سرافرازی پرچمی كه از شما تحویل گرفته ام، با همه وجود تلاش می كنم. قلب هر دوی ما برای هوادار و استقلال میتپد و رنگ آبی وجه مشترك بین من و شما معلم عزیزم است .مرد بزرگ با قلبت روز جمعه شاگردت رو یاری كن .

پرویز مظلومی هم ضمن تشكر از منصوریان، خطاب به سرمربی استقلال گفت: خیلی خوشحالم از این كه امشب شما را كنار خودم می بینم. من ٤٠ سال از عمرم را در استقلال گذرانده ام و این باشگاه را مثل خانواده ام می بینم. همواره هم برای موفقیت تیم محبوبم دعا می كنم، به خصوص در دربی. این دیدار برای هواداران استقلال اهمیت بسیاری دارد و اطمینان دارم شما و بازیكنانت توانایی كسب پیروزی و خوشحال كردن هواداران را دارید. از این كه علیرضا منصوریان در حال حاضر سرمربی استقلال است، خوشحالم و همان طور كه تا الان از شما حمایت كرده ام، از این پس هم حمایتم را بیشتر ادامه می دهم.

وی ادامه داد :مطمئن باشید قلب من با استقلال و هوادارانش است و برای موفقیت در دیدار روز جمعه، دعا می كنم. استقلال اگر از نظر روحی و روانی آماده و سرحال باشد، می تواند برنده شود. البته خودت در این كار توانمندی و فصل قبل هم با نفت و مقابل صد هزار نفر پرسپولیس را شكست دادی. امسال هم تنها نیستی و نصف استادیوم رو پشت سر خودت داری و دعای سی میلیون هوادار هم بدرقه راهت است. پس رسیدن به ٣ امتیاز اصلا دور از دسترس نیست و انشااله پیروز می شوید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار