رئیس پلیس راهور همدان گفت: از کاهش 35 درصدی تصادفات درون‎شهری در همدان خبر داد.

کاهش 35 درصدی تصادفات درون‎شهری در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی فکری با اشاره به اینکه پارسال 48 نفردرحوادث درون‌شهری کشته شدند که امسال این آمار 18 نفر کاهش داشته است.

وی افزود: 16 مورد از فوتی ها مربوط به شهرستان همدان می‌شود که نسبت به مدت مشابه پارسال  هفت نفر معادل 30 درصد کاهش داشته است، همچنین شهرستان ملایر پنج نفر فوتی داشت که دو نفر کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور همدان با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند یک نفر فوتی داشتیم که امسال نسبت به پارسال دو نفر کاهش داشته است، اظهار داشت: در شهرستان تویسرکان تصادفی رخ نداده است و پارسال  یک مورد فوتی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امسال شهرستان نهاوند دو نفر فوتی داشته در حالی که سال گذشته فوتی نداشت، بیان کرد: شهرستان اسدآباد نیز سال گذشته فوتی نداشت اما امسال دو نفر فوتی در آن گزارش شده است.

فکری با بیان اینکه شهرستان بهار در بحث فوتی‌های حوادث درون شهری کاهش خوبی داشته است، افزود: سال گذشته پنج نفر در شهرستان بهار فوت شدند و امسال این آمار به یک نفر معادل 80 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه 18 نفر از فوتی‎های استان عابران پیاده و هشت نفر موتورسوار بوده‎اند، اظهار کرد: در همدان از 16 فقره تصادف فوتی 12 نفر بین 10 تا 44 سال داشتند که این تصادفات باعث شده نیروی کارآمد جامعه از بین رود.

رئیس پلیس راهور همدان ادامه داد: امسال  12 هزار و 693 نفر در مدت چهار ماه گواهینامه صدور اولیه اخذ کرده‎اند، افزود: 3 هزار و 214 دستگاه موتورسیکلت در استان شماره‎گذاری شده است.

انتهای پیام/ ج
برچسب ها: تصادف ، درون شهری ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار