ساخت بخش بلوک زایمان بیمارستان امام‌خمینی مهاباد ، هفته پایانی شهریور به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت : این طرح را دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نماینده بلوک زایمان استان آذربایجانغربی که قرار است در اواخر شهریور به صورت همزمان در کل کشور افتتاح شوند ، در نظر گرفته است.

سامرند مرزنگ افزود : این مرکز ، اولین طرح حوزه درمان پس از اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان مهاباد است که با توجه به آخرین استانداردهای مهندسی با نظارت وزارت و دانشگاه متبوع ساخته شده است.

مرزنگ گفت : بخش بلوک زایمان بیمارستان امام‌خمینی مهاباد با 1200 متر مربع و اعتبار 14 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده و از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اضافه کرد : این بخش شامل فضاهای ورودی ، سالن انتظار ، 11 اتاق LDR( درد ، زایمان ، ریکاوری )- راهروهای ارتباطی ، ایستگاه پذیرش بیماران ، اتاق ایزوله ، اتاق اکلامسی ، انبار تجهیزات ، اتاق کار دارو ، ایستگاه مامایی ، اتاق کار مامایی ، پاویون ، اتاق پزشک مقیم و پذیرش است و در این بخش به صورت مستقل سیستم سرمایشی ، هواساز و سیستم گرمایشی برای رفاه حال مادران باردار تعبیه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت : در زمینه طرح تحول نظام سلامت و با هدف افزایش فضای فیزیکی ، رضایت مراجعه کنندگان ، گسترش ترویج انتخاب زایمان طبیعی و نزدیک‌شدن به استانداردهای بخش زایمان ، بخش زایمان این بیمارستان با رعایت اصول و استاندارد های کامل مهندسی به پایان رسیده است.

وی گفت : پیشرفت فیزیکی این طرح بیش از 95 درصد است و با ساخت آن در آینده نزدیک ، بیشتر مشکلات کمبود فضای فیزیکی برای مادران باردار حل می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیشرفت ، فیزیکی ، بخش ، بلوک ، زایمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.