۸۲۰ دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرج الهی فرماندار شادگان گفت: این تعداد دانش آموز طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مهرماه سال جاری به مناطق عملیاتی شلمچه و هویزه  اعزام می شوند.

بهروز فرج‌اللهی  با اشاره به برگزاری این اردوها افزود: دانش آموزان در این سفرها با مفهوم ایثارگری رزمندگان اسلام، بیش از پیش آشنا می‌شوند.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اشاره کرد و گفت: رژه حماسی نیروهای مسلح شهرستان در نخستین روز از این هفته همزمان با سراسر کشور، برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، گلباران و غبارروبی گلزار شهدای گمنام و بوزی، آذین بندی شهرها و روستاها با الگوبرداری از دفاع مقدس، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس، برپایی نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس و ایستگاه صلواتی و... از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص در این شهرستان است.

فرماندار شادگان بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: دستگاه های مرتبط باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز حداکثر استفاده را ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.