پیشنهاد آخر هفته به معرفی مجموعه فرهنگی برای گذراندن یک آخر هفته خوب می پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو و آن سو بکشاند.


سینمایی آخر هفته:

خالی از لطف نیست که آخر هفته به دیدن فیلمی برویم که بعد از مدت ها ابوالفضل پور عرب در آن به ایفای نقش  پرداخته و دلداگی دو نسل متفاوت را نشان می دهد.

فیلم «سایه های موازی»  به کارگردانی اصغر نعیمی این روزها در تهران و شهرستان ها میزبان مخاطبان خود است.


تئاتر آخر هفته:

این روزها نمایشی به کارگردانی پینو دی بودو با نام «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» در تماشاخانه باران به مدت یک هفته روی صحنه رفته است که  رفتن و دیدن آن  با اجرای متفاوتش می تواند نکات مهمی را در این عرصه به دوستداران هنر تئاتر بدهد. گفتنی است این اثر نمایشی به مدت یک هفته هر شب در تماشاخانه باران روی صحنه می رود.


کتاب آخر هفته:

رمان «رویای نیمه شب»، نوشته حجت الاسلام مظفر سالاری اثر داستانی است عاشقانه با زمینه‎ مذهبی که حکایت از دلدادگی جوانی پاک سیرت از اهل سنت به دختری شیعه مذهب دارد که در راه وصال با موانع و اتفاقاتی تلخ و شیرین مواجه می‌شود.

جذابیت قلم نویسنده به اندازه‎ای است که مخاطب را دچار خود کرده و تا انتهای داستان همراه می‎سازد.


گالری آخر هفته:

نگارخانه «احسان» این بار میزبان هنرمند نقاشی شده است که آثار خود را با موضوع عدالت در معرض دید مخاطبان  گذاشته است و حرف خود را با دنیای رنگ و نور به گوش مردم می رساند. گفتنی است این گالری از 26 الی 31 شهریور ماه آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خود است.


آخر هفته کجا بریم؟
 
اگر اهل دیدن و خریدن اشیای قدیمی و یا لباس های سنتی آن هم در روز تعطیل هستید و دلتان برای گرفتن اشیای زیرخاکی  لک زده است، پارکینگ پروانه را به شما معرفی می کنیم که می‌توانید با خیالی آسوده همه این موارد گفته شده را یک جا ببینید. 



گزارش از نیلوفر جوانشیر



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار