سومین نشست کمیته تبلیغ و توجیه ستاد پروژه مهر استان آذربايجان غربي به منظور هماهنگي، برنامه ریزی و ایجاد آمادگی در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن مراسم بازگشایی مدارس برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه بیان کردکلیه اقدامات آموزش و پرورش استان با هدف اجرای پروژه مهر 95 در 3مهر و همزمان با بازگشایی مدارس نمود پیدا خواهد کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استانبا تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه جشن های اغاز سالتحصیلی در سراسر استان گفت: حضور دانش آموزان عضو تشكل هاي دانش آموزي پيشتازان و فرزانگان در سطح شهر در روز بازگشايي مدارس به همراه دانش آموزان هميار پليس همراه با لباس فرم تشكيلات در ایجاد حال و هوای فرا رسیدن فصل علم و آگاهی موثر خواهد بود.

رئيس روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان و مسئول کمیته توجیه و تبلیغ ستاد پروژه مهر95 استان در این جلسه برپایی نمایشگاههای هفته دفاع مقدس در مدارس، برپايي نمايشگاه يونيفرم هاي مدارس در مدرسه عفاف ارومیه، اجراي كارناوال شادي دانش آموزان در خيابان امام ٢ " ارومیه، برگزاري نشست خبري مدیرکل آموزش و پرورش استان در آستانه آغاز سال تحصیلی و استفاده از دیگر رسانه های جمعی برای اطلاع رسانی به مردم استان را مهمترین اقدمات این کمیته عنوان کرد.

محمد پور افزود: آگاه سازی، اطلاع رسانی دقیق و شفاف و روشن نمودن افکار عمومی درجهت ايجاد تحولي نوين در نگرش و آغاز بی دغدغه سال تحصیلی برای دانش آموزان و معلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اعضای کمیته باید در انجام این مهم نهایت سعی و تلاش خود را به کار بندند.

وی با اشاره برايجاد فضايي پر از شادی و آرامش در مدارس، بیان کرد: تدوین استراتژی برای غلبه بر مشکلات، تشویق دانش‌آموزان در مسائل آموزشی و پرورشی، آشنایی مدیران با روش‌های نوین، ابزارها و مدل‌های بهره‌مندی، ايجاد روحیه‌ مشارکت، ترغيب اندیشه‌های مفید از جمله انتظارات مهم این حوزه است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.