سرمربی تیم فوتبال صبای قم اعتقاد دارد اشتباهات داور به ضرر تیم تحت هدایت وی بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،صمد مرفاوی در  نشست خبری پس از دیدار صبای قم برابر سیاه‌جامگان مشهد گفت: ما در 20 دقیقه اول تحت جو بازی بودیم و پس از آن بهتر شده و در نیم دوم به شرایط بهتری رسیدیم و موقعیت‌های بیشتری ساختیم و به 2 گل رسیدیم و می‌توانستیم پیروز شویم. متأسفانه در فوتبال ایران وقتی جلو می‌افتید بازیکنان ناخودآگاه عقب می‌کشند همچون تیم ما و تیم حریف که باعث خوردن گل شد.


سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند ولی در خصوص داوری احساس می‌کنم اشتباهات بسیاری کرد و به ما ضربه زد.

مرفاوی در ادامه گفت: گل عنایتی ،به نظر سالم بود ولی داور آن را مردود گرفت, گل دوم سیاه جامگان هم به نظر خطا بود و جالب است که نیمه دوم داور 6 دقیقه وقت اضافی گرفت.
امیدوارم اشتباهات داوری فقط برای ما نباشد و این اتفاقات با توجه به تعطیلات زیاد لیگ امیدوارم کمتر اتفاق بیفتد هر چند این تعطیلات به ضرر کیفیت داوری نیز هست.

وی در پایان اظهار کرد: اگر در نیمه اول گل ما را مردود اعلام نمی‌کردند و یا 6 دقیقه وقت اضافی نمی‌گرفتند ما می‌توانستیم به 3 امتیاز بازی برسیم ولی بخت با ما یار نبود که به پیروزی برسیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار