کنفدراسیون والیبال زنان آسیا – ویتنام؛

چملانیان: باخت مقابل ویتنام باعث افت روحی تیم شد

پشت خط زن تیم ملی والیبال بانوان گفت: در بازی با ویتنام متحمل شکست شدیم و این باخت علاوه بر خستگی جسمی موجب شد از لحاظ روحی هم افت کنیم.

چملانیان: باخت مقابل ویتنام باعث افت روحی تیم شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ندا چملانیان درباره دیدار بین دو تیم ایران و چین تایپه که منجر به شکست 3 بر صفر ایران شد، اظهار داشت: ما تورنمنت سختی را پشت سر گذاشتیم و بدن بازیکنان تا حدود زیادی تحلیل رفته است.

وی ادامه داد: شکست روز گذشته مقابل تیم ویتنام علاوه بر خسته کردن بازیکنان از لحاظ جسمی، از لحاظ روحی هم موجب شد بازیکنان ایران افت کنند. ما در بازی مقابل ویتنام می‌توانستیم به راحتی پیروز شویم اما این اتفاق رخ نداد و بازیکنان کمی از جنبه روانی افت کردند.

چملانیان در خصوص عملکرد خود در این دیدار خاطرنشان کرد: هر بار به صلاحدید مربی به میدان می‌روم ، تلاش می‌کنم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. به اعتقاد من آنچه مهم است نتیجه‌ای است که تیم در نهایت می‌گیرد و عملکرد فردی هر شخص باید در راستای موفقیت تیم باشد.

پشت خط زن تیم ملی والیبال بانوان ضمن سخت توصیف کردن دیدار بعدی تیمش گفت: تایلند یکی از بهترین تیم‌های این دوره از رقابت‌هاست و ما باید برای نتیجه گرفتن مقابل این تیم میزان خطاهای فردی خود را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار