در دیدار سفیر ایتالیا با استاندار کرمان ، زمینه های توسعه فعالیت شرکتهای ایتالیایی در این استان بررسی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دراین دیدار علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفت: تفاهم نامه مشترک سرمایه گذاری که اخیرا بین شرکتهای ایتالیایی و کرمانی امضا شده است زمینه گسترش فعالیت شرکتهای ایتالیایی در کرمان را فراهم کرده است .
 این تفاهمنامه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون دلار بین یک شرکت کرمانی و یک شرکت ایتالیا یی برای توسعه معادن سنگ اهن کرمان امضا شده است .
 وی همچنین به ثبت پنج اثر تاریخی استان کرمان در فهرست میراث مشترک جهانی اشاره کرد و افزود: استان کرمان در حوزه میراث فرهنگی و تاریخی و گردشگری از ظرفیت های بالایی برای جذب سرمایه گذاری شرکتهای ایتالیایی برخوردار است.

دراین دیدار مائرو کانچتوری سفیر ایتالیا در ایران نیز با اشاره به اینکه در یک سال اخیر هیات های تجاری متعددی از ایتالیا به ایران و تهران سفر کرده اند گفت ما در نظر داریم سایر نقاط ایران را شناسایی و به عنوان فرصت سرمایه گذاری به این هیات ها معرفی کنیم.

وی از انرژی های پاک مثل انرژی خورشیدی به عنوان یکی از مهمترین مزیت های اقتصادی استان کرمان یاد کرد و افزود:این استان کرمان به همه لحاظ یک استان غنی است.

سفیر ایتالیا در ایران همچنین به برگزاری نمایشگاه های مشترک بین کرمان و ایتالیا اشاره کرد و افزود: امیدواریم زمینه های همکاری بیشتری برای این استان و کشور ایتالیا فراهم شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بررسی ، ایتالیا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار