سردار محمد جعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران در جمع رزمندگان گفت: استمرار انقلاب اسلامی به برکت وجود ولی فقیه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار محمد جعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نباید با دیدن ناملایمات ناامید شد و ریزش ها ما را مایوس کند زیرا چندین برابر این ریزش ها رویش های است که باید آن ها را هم دید.

سردار محمد جعفر اسدی با مقایسه حوادث پس از غدیر خم به تلاش های دشمنان گفت: آن زمان هم با وجود پیامبر اکرم (ص) عده زیادی امامت امیرالمومنین را انکار کردند و امروز چه انتظاری دارید که با انبوهی از هجمه های رسانه ای برخی وجود ولی فقیه را انکار نکنند.

وی ادامه داد: با فتنه پیچیده 88 بی شک اگر وجود ولی فقیه نبود انقلاب حتما از بین می رفت و با وجود ولی فقیه جای نگرانی نیست.

او بیان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس 17 هزار کیلومتر مربع از این سرزمین را دشمن اشغال می کرد و خط مقدم دفاع در نزدیکی ما بود ، اما به برکت وجود ولی فقیه این مرز به آن سوی مدیترانه منتقل شده است.

وی با تاکید بر حفظ روحیه اخوت و برداری دوران دفاع مقدس از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس خواست تا مسائل آموزنده این دوران را به جوانان منتقل کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: هراس دشمن از خلوص و معنویت شماست و دشمن نگران توسعه تفکر پاسداری است که امروز به عنوان نفوذ معنوی در کشور های مختلف گسترش می یابد و توفیقات خود را هم برای آن کشور ها رغم زده است.

سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه توفیقات سپاه در تبعیت از رهبری است افزود: باید در موضع گیری ها، بصیرت و بازشناسی شرایط مراقب دام های دشمن باشیم زیرا که برای هر گونه لغزش باید هزینه های سنگینی بپردازیم.

وی فراموش کردن مجاهدت های رزمندگان و راه شهدا را دو راهبرد دشمنان در جنگ نرم دانست و گفت: باید با حفظ روحیه بسیجی و حرکت در پشت سر رهبری اجازه تفکر توطئه آمیز را از دشمنان بگیریم.

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: جایگاه امروز سپاه مرهون ایثارگری رزمندگان است و ما به عنوان وارثان خون شهدا برای پاسداری از خون شهدا تکلیف داریم.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار