کرمانشاه؛

ترویج تفکر انقلابی برای پاسداری از ارزش ها

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه گفت: همه ی ما مسئولیت داریم تا تفکر انقلابی را در مراکز علمی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه ترویج کنیم زیرا این تفکر اساس عمل در پاسداری از ارزشهای انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله علما افزود: ایران اسلامی امروز به پشتوانه انقلاب و انقلابی ماندن مردم در جهان می‌درخشد و در مقابل زیاده‌خواهی مستکبران و ظالمان ایستاده و دارای اقتدار است.

وی همچنین بر اهمیت سرشماری و ارائه اطلاعات دقیق برای برنامه ریزی در کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان آمار بر ارائه آمار دقیق در همه ی زمینه ها برای برنامه ریزی خوب و کارساز تأکید کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید از والدین خواست ارتباط نزدیک و مستمر با اولیاء مدرسه داشته باشند و نقش خود را در تربیت و آموزش فرزندانشان به خوبی ایفا کنند.

آیت اله علما بر لزوم بزرگداشت با شکوه هفته دفاع مقدس نیز تأکید و  خاطرنشان کرد: دفاع مقدس حماسه فراموش نشدنی ملت شجاع ایران در دفاع از ارزشهای انقلاب و ایستادگی در برابر همه ی جهان استکبار بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.